2014. május 4., vasárnap

Itt kezdődik

Kedves hölgyeim és uraim, elkezdődött.
Sokáig húztam-halasztottam az új blogom elkezdését, de ráébredtem, csak azért, mert siralmas halált halt a freeblog, nekem nem kell abbahagynom az írogatást. Gondolom, kíváncsiak vagytok, mi volt az - geldar.freeblog.hu néven nyomult 2006 júniusától, skót kalandom idején kezdtem el írni.
Szomorú véget ért, de ne csüggedjünk. A későbbiekben tervezem megörökíteni azokat a kalandokat is valami oldalsó könyvtárakba, hogy mindenki boldogan olvashassa őket.
Magamról, ha nem ismertek: Brad Pitt vagyok. :D
Persze nem, hanem Geldar, aki magas, kék szemű és meghatározhatatlan hosszúságú hajú. Jelenleg svédet hallgat egy egyetemen, retkes fővárosunk kellős közepén.
Nem akarom hosszúra húzni ezt a bemutatkozás-dolgot, később rengeteg minden ki fog derülni, és rengeteg írás föl fog ide kerülni.
Szóval induljon a buli.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése